ANKARA KPSS KURSLARI®,KPSS İSTATİSTİK KURSU kpss,kpss soruları,kpss ders notları,kpss,a: Okul Müdürleri Dikkat! Görevden Alınabilirsiniz!

21 Ocak 2012 Cumartesi

Okul Müdürleri Dikkat! Görevden Alınabilirsiniz!

İstanbul Milli Eğitim Müdürü ilçe müdürlerine 'Basınla ilişki kurup toplantılar düzenleyin. Basın mensuplarına ilişkin telefon, mail, twitter ve facebook adresleri derleyin. Organizasyonlarla ilgili basın bültenleri hazırlayın' dedi. Okul müdürlerine karne uygulamasının 2012 yılında ülke genelinde faaliyete geçeceğini belirtti.

İstanbul Milli Eğitim'den performans artırmak için ilginç bir proje... Buna göre müdürler de karne alacak. Notu düşük olan görevden alınacak.

memur

memurlar

memuruz

kpss

atamalar

kamu

kpss

memuruz



ÖLÇÜLMEYEN hizmet geliştirilemez' anlayışından yola çıkan İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü, müdürlerin performansını arttırabilmek için ilginç bir projeye imza attı. Artık İstanbul'un 39 ilçesine hükmeden milli eğitim müdürleri de öğrenciler gibi karne alacak. Bir önceki yıla oranla başarı oranı düşük olan ilçe müdürleri görevden alınacak. İlçe müdürlerinin bir yıllık değerlendirmesi ise şöyle olacak;
HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM: Görsel ve yazılı medyada görünürlük, web hizmetleri, basılı yayınlar, video konferans sistemi kurulumu.
ARGE: Toplum kalite yönetimi, projeler
BAŞARILAR: Akademik yarışma başarısı, sınıf geçme başarısı, merkezi sınav başarıları, proje başarısı, sportif başarı, kültür sanat başarısı.
EĞİTİM-ÖĞRETİM: Okula erişim, yetiştirici sınıf öğretim programı, okul terki, mesleki eğitimden yararlanma, öğrenci kitap okuma, eksik tamamlama programı
İNSAN KAYNAKLARI: İnsan kaynaklarının niteliği, disiplin.
DONANIM: Okul onarımları, donanım kaynak kullanımı.
İlçe müdürlerine gönderilen 'Performans Değerlendirme Kriterleri' dosyasında, taktikler de verildi. Yazılı ve görsel medya ile ilişkilerini arttırmaları için 'Basınla ilişki kurup toplantılar düzenleyin. Basın mensuplarına ilişkin telefon, mail, twitter ve facebook adresleri derleyin. Organizasyonlarla ilgili basın bültenleri hazırlayın' denildi. Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer'in projeyi 2012'den itibaren tüm Türkiye'de uygulamaya geçireceği öğrenildi. Müdürler ilk karnelerini öğrencilerle birlikte alacaklar.
BAŞARI YÜKSELECEK
'Bu projeyle birlikte İstanbul eğitimindeki başarı da yükselecektir' diyen İstanbul Milli Eğitim Müdürü Dr. Muammer Yıldız, projenin katkılarını ise şöyle sıraladı: çalışma ilişkilerinin iyileştirilmesi, veriminin arttırılması, kendine güvenin arttırması.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder