ANKARA KPSS KURSLARI®,KPSS İSTATİSTİK KURSU kpss,kpss soruları,kpss ders notları,kpss,a: 10 Bin Öğrenciye Karne Hediyesi

21 Ocak 2012 Cumartesi

10 Bin Öğrenciye Karne Hediyesi

Milli Eğitim Bakanlığı öğrencilere karne hediyesi verecek. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın seçim meydanlarında tanıtımını yaptığı tablet bilgisayarlar bu eğitim öğretim döneminin ikinci yarısında öğrencilere dağıtılacak. Bakanlık, 6 Şubat'ta başlayacak ikinci eğitim-öğretim döneminde toplam 11 bin 853 tablet bilgisayar dağıtacak. Bilgisayarın , 9 bin 435'i öğrencilere, 2 bin 259'u öğretmenlere, 169'u ise yöneticilere verilecek.

TABLETİ İLK LİSELER DENEYECEK

Pilot uygulama ağırlıklı olarak 9'uncu sınıf öğrencilerini kapsıyor. 51 okuldan sadece 3 tanesi ilköğretim okulu . Bu okullarda ise 5'inci sınıf öğrencilerine tablet bilgisayar verilecek. Pilot uygulama kapsamında tablet bilgisayar dağıtılacak iller şu şekilde:"Ankara, Balıkesir, Bingöl, Diyarbakır, Erzincan, Erzurum, Hatay, İstanbul, İzmir, Karaman, Kayseri, Kocaeli, Mersin, Rize, Samsun, Uşak ve Yozgat." Pilot uygulama , öğrenciler, öğretmenler ve yöneticiler açısından analiz edilecek. Yaşanan sorunlar, eksiklikler ve yeni beklentiler doğrultusunda gelecek ana ihalede yenilenecek. Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, FATİH projesiyle ilgili "4 yıl sonra ortaöğretim ve ilköğretim ikinci kademede herkesin bilgisayarı olacak" dedi.

memur

memurlar

memuruz

kpss

atamalar

kamu

kpss

memuruz

' Akıllı tahta değil dev bilgisayar '

Dinçer, okullara yerleştirilen akıllı tahtaların aslında tahta büyüklüğünde ve tüm dünyayla iletişim kurabilen dev bir bilgisayar olduğunu hatırlatarak, "Sınıflarımızda akıllı tahtanın yanında kara tahta da olacak. Öğretmen teknolojinin gereğini kullanabileceği gibi gerektiği durumda kara tahtada eline tebeşir alarak el yazısıyla ya da şekille öğrenciye ders anlatabilecek" dedi.

Okullarda oyun serbest olsun'

Ömer Dinçer, "Çocuklarımız internet kafeler ve sokaklar yerine okulda hem derslerini yapmaya hem de isteyen oyun oynayacak. Özellikle oyun oynamalarına izin verilmesinin de altını çiziyorum" dedi. Öte yandan Milli Eğitim Bakanlığı, 'Okullar Hayat Olsun Projesi' kapsamında Konya Büyükşehir Belediyesi ile protokol imzaladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder