ANKARA KPSS KURSLARI®,KPSS İSTATİSTİK KURSU kpss,kpss soruları,kpss ders notları,kpss,a: Milli Eğitim'den Tartışılacak Karar

21 Ocak 2012 Cumartesi

Milli Eğitim'den Tartışılacak Karar

19 Mayıs Atatürk’ ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı Ankara dışındaki illerde okullarda kutlanacak.

Milli Eğitim Bakanlığı'ndan 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı kutlamaları ile ilgili sürpriz bir karar geldi. Bu karara göre Atatürk' ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı Ankara dışındaki illerde okullarda kutlanacak.

memur

memurlar

memuruz

kpss

atamalar

kamu

kpss

memuruz


Milli Eğitim Bakanlığı Orta Öğretim Genel Müdürlüğü, 81 ilin milli eğitim müdürlüklerine gönderdiği yazı ile 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı törenlerinde, yönetmelikte yer almayan senaryo, değişik renk ve nitelikte gösteri ve fon çalışmaları gibi etkinliklere yer verilmemesini, kutlamaların sadece okullarda yapılmasını istedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder