ANKARA KPSS KURSLARI®,KPSS İSTATİSTİK KURSU kpss,kpss soruları,kpss ders notları,kpss,a: MB'nin ihalesine 521 milyon dolarlık teklif

18 Ocak 2012 Çarşamba

MB'nin ihalesine 521 milyon dolarlık teklif

MB'nin ihalesine 521 milyon dolarlık teklif

Cts, 06 Ock 2012
Merkez Bankası'nın bugün en fazla 1 milyar 700 milyon dolar tutarla açtığı döviz satım ihalesine, 521 milyon dolarlık teklif geldi.
Merkez Bankası'nın bugün en fazla 1 milyar 700 milyon dolar tutarla açtığı döviz satım ihalesine, 521 milyon dolarlık teklif geldi.

memur

memurlar

memuruz

kpss

atamalar

kamu

kpss

memuruz


Alınan bilgiye göre, 100 milyon dolarlık satışın gerçekleştirildiği ihalede, ortalama fiyat 1,8785 lira oldu. İhalede minimum fiyat 1,8780 lira, maksimum fiyat ise 1,8795 lira oldu.

Dünkü ihalede ortalama fiyat 1,8816 lira olarak belirlenmişti.

-Gün içi döviz satım ihaleleri-

TCMB'nin bugün yaptığı ''Gün İçi Döviz Satım İhalelerine İlişkin Basın Duyurusu'' çerçevesinde açtığı, 50 milyon dolarlık diğer döviz satım ihalesine de 115 milyon dolarlık teklif geldi.

50 milyon dolarlık satışın gerçekleştirildiği ihalede ortalama fiyat 1,8805 lira oldu. Söz konusu ihalede minimum fiyat 1,8801 lira, maksimum fiyat ise 1,8820 lira oldu.

TCMB'nin açıklamasında bankanın, ek parasal sıkılaştırmanın desteklenmesi amacıyla bugünden itibaren gerek gördüğü günlerde gün içinde döviz satım ihalesi açabileceği belirtilmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder