ANKARA KPSS KURSLARI®,KPSS İSTATİSTİK KURSU kpss,kpss soruları,kpss ders notları,kpss,a: Bakan Dinçer'den Karne Mesajı

21 Ocak 2012 Cumartesi

Bakan Dinçer'den Karne Mesajı

Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, 2011-2012 eğitim öğretim yılının birinci döneminin sona ermesi dolayısıyla mesaj yayımladı.

Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, mesajına ''Başta öğrencilerimiz olmak üzere, öğretmenlerimizin ve velilerimizin göstermiş oldukları üstün gayret ve çalışmaların semeresinin alındığı karne gününde hepinizi içtenlikle kutlar, güzel bir tatil geçirmenizi dilerim'' diyerek başladı.
Dinçer, mesajında sistemin en güçlü bileşeninin mutlak suretle öğretmen olduğunun altını çizerek, öğretmenlere "Öğrencilerinize 'insan sıcaklığını' hissettirin" dedi.

Velilere tavsiyeler
Çocukların sağlıklı ve mutlu gelişimlerinde, okul başarılarında en az öğretmenler kadar anne-babaların da rolünün bulunduğunu belirten Dinçer, velilere şöyle seslendi:
''Çocuklarımızın karneleri aynı zamanda anne-babalar olarak onlarla ne ölçüde ilgilendiğimiz, ne ölçüde destek olduğumuz hakkında fikir veren birer ayna niteliğindedir. Dolayısıyla çocukların özgüvenini zedeleyecek tutumlardan özenle kaçınmanızı, çocuklar üzerinde yıkıcı etkiler oluşturacak tepkiler yerine, yapıcı, onarıcı, destek ve teşvik edici bir yaklaşım benimsemenizi sonuç alıcı olması bakımından çok önemli görüyorum.
Cesareti kırılmış, özgüveni zedelenmiş bir çocuğun hayatı boyunca hatırlayacağı olumsuz etkiler, telafisi her zaman mümkün olan karne notlarından daha önemlidir.''
İnanın ve çalışın.



Umudunuzu diri tutun
Eğitim öğretimde bir yarı yılı tamamlayarak karnelerini alacak öğrencilere de mesaj ileten Dinçer, ''Karnenizdeki notlarınız ne olursa olsun; umudunuzu, cesaretinizi, çalıştığınız takdirde başarılı olacağınıza dair inancınızı, yapabileceğinize dair güvenizi hep diri tutun'' dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder