ANKARA KPSS KURSLARI®,KPSS İSTATİSTİK KURSU kpss,kpss soruları,kpss ders notları,kpss,a: Acilen Yeni Öğretmen Ataması Yapılmalıdır

21 Ocak 2012 Cumartesi

Acilen Yeni Öğretmen Ataması Yapılmalıdır

2011–2012 Eğitim Öğretim Yılının birinci dönemi biterken Milli Eğitim Bakanlığı ikinci döneme yetişecek şekilde acilen yeni öğretmen ataması için gerekli adımları atmalıdır. Özür gurubuna bağlı yer değişikliği sonrası özellikle bazı bölgelerde öğretmen sirkülâsyonunun meydana getirdiği açığın kapatılması için acilen ara dönemde yeni öğretmen ataması yapılması gerekmektedir.

Öğretmen adayları atama beklerken sınıflar ücretli/vekil öğretmenlerle doldurulmakta ve öğretmen açığı palyatif yöntemlerle giderilerek açık adeta gizlenmektedir. Ataması yapılmayan öğretmenlerin kadrolu atanma talepleri anlaşılmalı ve yeni öğretmen alımı için bir an önce takvim ilan edilmelidir. İkinci döneme ilişkin yeni öğretmen alımı yapılmalı ve derslikler ataması yapılmayan öğretmenlerle buluşturulmalıdır.



Eğitim-Bir-Sen olarak Milli Eğitim Bakanlığını acilen göreve davet ediyor, yeni öğretmen alımı için bir an önce süreci başlatmalarını bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder