ANKARA KPSS KURSLARI®,KPSS İSTATİSTİK KURSU kpss,kpss soruları,kpss ders notları,kpss,a: 40 Yaşını Geçenler De Eğitim Müfettişi Olabilecek

30 Aralık 2011 Cuma

40 Yaşını Geçenler De Eğitim Müfettişi Olabilecek

Cum, 29 Ark 2011
40 yaşını geçenler de Eğitim müfettişi olabilecek
Eğitim-Sen'in açtığı dava sonucu Eğitim Müfettişleri Başkanlıkları Yönetmeliğinin iki maddesinin yürütmesi durduruldu. Müfettiş yardımcılığı sınavına 40 yaşını dolduranların giremeyeceğine ilişkin hüküm ile sınava en fazla üç kez girme sınırlamasına ilişkin hükümlerin yürütmesi durduruldu. Eğitim-Senin açıklaması aşağıdaki şekilde.
Yönetmeliğin bazı maddelerinin yürütmesinin durdurulması ve iptali istemiyle Sendikamızca Danıştay nezdinde dava açılmıştı.
Danıştay 2. Dairesi 19 Ekim 2011 gün ve E.2011/6458 sayılı kararıyla yönetmeliğin bazı maddelerinin yürütmesini durdurmuş, bazı maddelerinin yürütmesinin durdurulması isteğimizi ise reddetmiştir.
Yönetmeliğin 7/1-c maddesinde yer alan “Müfettiş yardımcılığı yarışma sınavının açıldığı yılın aralık ayının son gününde 40 yaşını doldurmamış olmak” ibaresi ile yönetmeliğin 7/1-d maddesinde yer alan “Yarışma sınavına 2’den fazla katılmamış olmak” ibarelerinin yürütmesini durdurmuştur. Dolayısıyla 40 yaşını doldurmuş öğretmenler de müfettişlik için başvuruda bulunabilecektir. Yine öğretmenler müfettişlik sınavına 2’den fazla kez de girebilecektir.
Yönetmeliğin rotasyona ilişkin hükümleri başta olmak üzere yürütmesinin durdurulmasını istediğimiz ancak Danıştay 2. Dairesi’nce reddedilen diğer hükümlerin de yürütmesinin durdurulması isteği ile Danıştay İdari
Dava Daireleri Kurulu’na itiraz edeceğiz.

Danıştay 2. Dairesi’nin kararını görmek için tıklayınız

memur

memurlar

memuruz

kpss

atamalar

kamu

kpss

memuruz





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder