ANKARA KPSS KURSLARI®,KPSS İSTATİSTİK KURSU kpss,kpss soruları,kpss ders notları,kpss,a: "350 bin Öğretmen Atanamamıştır"

21 Aralık 2011 Çarşamba

"350 bin Öğretmen Atanamamıştır"

"350 bin Öğretmen Atanamamıştır"

Prş , 21 Ark 2011
Türkiye Kamu-Sen ve Türk Eğitim-Sen Genel Başkanı İsmail Koncuk, Bloomberg HT’de Gündem programına katılarak değerlendirmelerde bulundu..
Öğretmen atamalarına da değinen Koncuk, “350 bin öğretmen atanamamıştır. Eğitim fakültelerinde şu anda okuyan çocuklarımızı gözümün önüne getiriyorum. 350 bin öğretmenin atanamadığını gören çocuklarımızın moral ve motivasyonu bozulmuştur. Milli Eğitim Bakanı Sayın Ömer Dinçer ile görüştüm. Sayın Bakana öğretmen atamaları ile ilgili bir tarih verip, veremeyeceğini sordum. Şu anda 2011 yılına ait hükümetten 44 bin öğretmen ataması alacağımız var. Bunun 20 bini bu dönem atanabilirdi. Bakan Dinçer inatla tarih vermiyor. Bakan Ömer Dinçer, “Sayın Çubukçu 55 bin öğretmen ataması sözü verdi. Mahcup oldu. Ben aynı mahcubiyeti yaşamak istemiyorum” diyor. Ancak bıçak kemiğe dayandı. Bakan Dinçer, 138 bin ihtiyaç olduğunu açıklamıştı. Öğretmen ataması konusunda Başbakan’ın ipleri eline almanın zamanı geldi. Sayın Başbakan’ın, Maliye Bakanlığı’nın merhametine bırakmadan öğretmen atamasına el atması lazım.”

memur

memurlar

memuruz

kpss

atamalar

kamu

kpss

memuruz


Genel Başkan Koncuk, Milli Eğitim Bakanlığı’nın sağlık ve eğitim özrü tayinlerini vermediğini de belirterek, “Bakanı, ‘bu suistimale uğrayacak bir konudur’ diyerek yanılttılar. Oysa Bakan bir söz verdi. Bakanın bu sözünü tutmasını beklemek hakkımızdır. Bu söz yerine getirilmediği sürece, her platformda dillendiririz. Kanser hastasına “Haziran ayını bekle” deme hakkınız var mı? Bu durum insanlıkla bağdaşmaz” dedi. Koncuk, öğretmenleri kazanmanın en büyük vatanseverlik olduğunu da ifade etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder